čtvrtek 8. listopadu 2012

Adventní věnec na dveře-inspirace

Pokud stejně jako já již vymýšlíte, jaký letos bude ten Váš adventní věnec na dveře, tak právě pro Vás jsou zde fotky pro inspiraci a natěšení se (více fotek věnců, které se mi líbí, nebo mi připadají zajímavé, naleznete zde ).

V minulosti jsem tíhla (vzhledem k tomu, že bydlíme v domku a na vesnici) spíše k selskému stylu věnce, tzn. slaměný korpus, červené mašle, sušené ovoce, šišky, šípky, slaměné ozdoby, ořechy a ostatní přírodní materiály, ale když vidím tu záplavu nejrůznějších stylů, tak nevím.

Jaký vyberete Vy? Minimalistický, tradiční, zdobný a bohatý, nebo úplný úlet? Až vyberu já a podaří se mi ten nápad i zrealizovat, přidám i svou fotku:-)



Foto Pinterest.com
Foto Pinterest.com

Foto Pinterest.com


Foto Pinterest.com

Příjemné přemýšlení a tvoření přeje Jana

Foto Pinterest.com

Žádné komentáře:

Okomentovat