čtvrtek 1. listopadu 2012

Jak vyrobit adventní kalendář - inspirace

Začíná listopad a konečně se blíží advent.

Jako malé dítě, narozené na konci 70.let, jsem milovala adventní kalendáře. Netuším, kde je rodiče tehdy sháněli, zda pod pultem či zda již byly na konci 80.let běžně dostupné. Někdy jsme měly se sestrou dohromady jeden, rodiče nám pak miničokoládky ráno poctivě půlili nožem, někdy jsme měly každá vlastní. Jeden rok jsme dokonce měly prázdná okýnka, protože nám je naše malá sestřenka, která byla u nás na návštěvě, nepozorovaně vyjedla.

Většinou měly krásné vánoční motivy a ta čokoláda, ta bývala.

Možná jsou mé vzpomínky již zidealizované, ale nynější nabídka adventních kalendářů je dle mého bídná. Jsou vyvedeny v parádních růžových barvách pro holčičky a se šílenými robotickými monstry pro kluky, stojí 9,90, čokolády je tam tak 99 gramů a ta obsahuje tak 9,9 procent kakaa. Hrůza.

Proto jsem se letos rozhodla vyrobit dcerce vlastní adventní kalendář. Pokud stejně jako já hledáte inspiraci, jak vyrobit adventní kalendář vlastními silami, zde pár fotek z Pinterestu i pro Vás, jakmile se pro jeden rozhodnu a podaří se mi ho vyrobit, přidám i vlastní fotku vyrobeného adventního kalendáře.

Vybírala jsem záměrne jednodušší a méně nákladné varianty, obsah "balíčků/okýnek" můžete přizpůsobit individuálním chutím a potřebám toho, pro koho je kalendář určen - od tetování, malých hraček, nálepek, přes bonbóny až po větší překvapení. Pár tipů, jakými drobnostmi adventní kalendář naplnit, naleznete i zde











 
A který se líbí Vám?
Příjemnou inspiraci přeje Jana.

Žádné komentáře:

Okomentovat